دانلود قسمت آخر جواهری در قصر

دانلود قسمت آخر جواهری در قصر

دانلود قسمت آخر جواهری در قصر

دانلود قسمت آخر جواهری در قصر

درباره سریال جواهری در قصر

من خودم dvd جواهری در قصر رو گرفتم به زبان اصلی بود ایران خیلی سانسورش میکنه تقریبا توی قسمت ۴۸ به بعد یانگوم همش میره تو بغل افسر مین جانگو ولی واقعا ارزش دیدن داره خیلی سریال توپیه
نظرات 7 + ارسال نظر
راشین یکشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:02 ب.ظ http://www.fairy_girls.persianblog.com

ببین جان من به فکر قلب من هم باش هی می گی یانگوم می ره تو بغل افسر مین جانگو ...
اخه من خیلی از افسر مین جانگو خوشم می اد

پریسا یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:26 ب.ظ http://www.yahoo.com

میشه قسمتهایی روکه خیلی سانسورداره بزاری تادانلودکنم؟ مخصوصاقسمتهای عشقولانشو.

[ بدون نام ] شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:17 ب.ظ

سارا یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:06 ق.ظ

سلام مهدی جان گل پسر میشه بگی این DVDرا از کجا دریافت کردی هر چی میگردم DVDکامل و بدون سانسورش را گیر نمی یارم اگر کمکم کنی ممنون میشم

سیمین شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:06 ق.ظ

خیلی جالب بود ممنون لطفاْ اگر می شه خلاصه کامل قسمت های ۱ تا ۲۸ را بگذارید چون من فیلم را ندیدم

سارا شنبه 19 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:56 ب.ظ

ببین جان من به فکر قلب من هم باش هی می گی یانگوم می ره تو بغل افسر مین جانگو ...
اخه من خیلی از افسر مین جانگو خوشم می اد


فیلم دانلود میخوام افسرمین و یانگوم

nasser یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:20 ق.ظ

ببین جان من به فکر قلب من هم باش هی می گی یانگوم میره تو بغل افسر مین جانگو .....
اخه من خیلی افسر مین جانگو و یانگوم را دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد