دانلود قسمت آخر جواهری در قصر

دانلود قسمت آخر جواهری در قصر

دانلود قسمت آخر جواهری در قصر

دانلود قسمت آخر جواهری در قصر

دانلود قسمت آخر جواهری در قصر

بالاخره من به قولم عمل کردم وبعد از مدت ها قسمت آخر جواهری در قصر رو واسه دانلود گذاشتم
فقط چون این قسمت نزدیک 400 مگا بایت بود ومن 20 مگا بایتش کردم ولی هنوز هم کیفیتش فوق العاده است نسبت به اندازش
در ضمن پسوند فایل هم دبلیو ام وی هست قابل پخش در تمامی پلیرها
فقط نظر فراموش نشه اگه مشکلی بود نظر بدید یا با ایمیل من تماس بگیرید
ایمیل=yazdan_14@yahoo.com
آدی=mehdi_arezoo_2006


لینک دانلود=

http://www.savefile.com/files/962063

لینک کمکی=

http://www.savefile.com/download/962063?PHPSESSID=182055e4db4b84dc058277dafae9506e

راهنمای دانلود:اول یه صفحه ای باز میشه که باید دانلود رو بزنی ودر صفحه بعد اگه دانلود فایل رو بزنی فایل دانلود میشه

نظرات 7 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:50 ق.ظ

دستت درد نکنه . چطوری این کار رو کردی؟ من چند تا از قسمت هاش رو ندیدم فکر می کنی بتونی اونها رو هم این طوری حجمشون رو کم کنی و برای دانلود بذاری ؟؟! من دوباره چک می کنم ببینم چه جوابی دادی.
به هر حال خیلی ممنونم.
مریم

سعید دوشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:05 ب.ظ http://vbnet2005.mihanblog.com

الان که دارم این نظر رو می نویسم دارم ترانه زیبای غرقابه درد رو گوش می دم چقدر زیباست:

کی مهربونی تو گرفت از من غرقابه درد
کی دستای نجیبتو تبر برای ریشه کرد...

استاد قمیشی تک هست البته مهدی جون خودت هم تکی خیلی ممنونم که منو لینک کردی من هم تو رو لینک کردم وبلاگت هم خیلی قشنگه

بازهم به ما سربزن خیلی دوست دارم سعید

نگار سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:02 ب.ظ http://negaar.blogsky.com

مرســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی:*

للببل پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:58 ب.ظ

دمت گرم

moein دوشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:04 ب.ظ

عالی بود.توپ

متیل شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:25 ق.ظ

چرا کامل دانلود نشد

مینا یکشنبه 6 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:35 ق.ظ

سلام دستتون درد نکنه اگه ممکنه قسمت آخر رو با همون حجم واقعی برای دانلود بزارین.این کیفیتش پایینه.ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد